Môj prvý blog na blog pravda. sk

15. marca 2019, samco, Nezaradené

Toto je môj  prvý blog , ktorý píšem netuším o čom budem písať XD

Chceli by ste si vytvoriť vlastnú webovú stránku o svojej osobe vo forme blogu, alebo o svojom podnikaní? Chcete opisovať, ako cestujete alebo ako funguje váš výrobok, ale neviete, ako začať a ako napísať zaujímavý webový text? Prinášam vám postup, ako na to.

1. Premyslite si tému textu

2. Premyslite si osnovu textu

3. Dodržiavajte gramatiku

4. Zvoľte si správnu dĺžku textu

5. Rozdeľte si myšlienky

6. Tykať či vykať?

7. Text si na záver prečítajte nahlas

tieto vety niesu moje, sú z inej stránky. Ja len chcem šíriť ako písať blogy ako sa nenudiť doma a niečo robiť.Som tiež začiatočník takže ešte neviem ako sa tu všetko robí postupom nato prídem dúfam.